Skiplink: Przejdź do treści
Menu dostępności zamknij
BIP

Ferie, Ferie i po Feriach!!!

Najlepiej spędzony czas, to ten w gronie przyjaciół A gdy do tego dojdzie dobra zabawa, to jest to, co dzieciaki lubią najbardziej.
Taką moc atrakcji zapewnił GOKiS Pcim podczas Aktywnych Ferii ponad 90-tce dzieci z terenu Gmina Pcim.
Tradycyjnie organizację naszych AKTYWNYCH FERII z GOKiS Pcim Honorowym Patronatem objął Piotr Hajduk – Wójt Gminy Pcim organizacja wyjazdów dla tak dużej grupy uczestników nie byłaby możliwa bez jego wsparcia
Nasze wycieczki rozpoczęliśmy na bajkowo goszcząc w Kinie Śnieżka w Rabce mogliśmy spotkać się z Panem Kleksem.
Dwa dni później  odkrywaliśmy tajniki pracy górników w Kopalni Soli w Wieliczce, a na zakończenie tygodnia udaliśmy się do Parku Trampolin i Rozrywki GoKids i GoJump w Krakowie…
Drugi tydzień Aktywnych Ferii z GOKiS rozpoczęliśmy od kina i razem z kaczą rodziną Mallardów „wyfrunęliśmy” w ekscytującą podróż przez Nowy Jork na Jamajkę. Z Jamajki  przenieśliśmy się do Wiśnicza na największy po Wawelu zamek w Małopolsce! Oprócz zwiedzania i poznania historii zamku , w tajemniczej scenerii pracowni, dzieci poznały tajniki alchemii i samodzielnie przeprowadzały doświadczenia.
Było kreatywnie i twórczo. Ostatni nasz wyjazd to już mega zabawa i szaleństwo w Hip Hopie i na lodowisku.
Wycieczki cieszą się dużym zainteresowaniem, dziękujemy dzieciom za udział i kulturalne zachowanie 🫶